24.5.11

Snart dags för dop...

Lillpysen och jag tog en promenad till kyrkan idag. Det är snart dags att ha Luddes dop. Dopet hade vi tänkt oss en söndag i juli. Därför är vi nyfikna på vilken datum som passar bäst för våra gäster. Vi har att välja på den 3/7, 17/7 eller den 31/7. På fredag ringer vi in och bokar ;) Så passa på att kontakta oss innan dess om önskemål.


Inga kommentarer: