16.5.11

Lite kollage...

När Pysen var 12 dagar gammal så gjorde jag ett kollage. Ludde gör nämligen massor med grimaser hela tiden...



Nu har det gått 4 månader och 12 dagar, så nu gjorde jag ett nytt. Han har ju som tur är blivit lite större ;)


Inga kommentarer: