16.5.11
Lite kollage...
När Pysen var 12 dagar gammal så gjorde jag ett kollage. Ludde gör nämligen massor med grimaser hela tiden...
Nu har det gått 4 månader och 12 dagar, så nu gjorde jag ett nytt. Han har ju som tur är blivit lite större ;)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar