23.5.11

En lugn dag...

Idag åt vi tekakorna som blev över till frukost. Jag värmde dem lite i ugnen och sedan hade vi ost och gurka på. Sedan blev det en kopp god Earl Grey till. Jag tror att det blir nog en tekakebakning de närmaste dagarna igen. ;) Men först får vi äta upp morotsbrödet som vi har hemma...

Sedan blev det ett besök på sjukhuset. Har haft lite besvär med magen. Läkaren rådde till värktabletter och har det inte blivit bättre efter 6 månader så ska jag komma igen.

Efter så myste vi framför teven. Vi tittade lite på Shear Genius och Fashion Show. Det är kul att se vad deltagarna hittar på. Älskar den typen av reality teve. Och ikväll är det ju Project Runway :D

Lillpysen har fastnat för snutten och gillar att sitta och krama den. Har fäst en babyvänlig klämma så han har nappen sitter fast på snutten. Och snutten är såklart Luddes, ingen annans...;)



Ikväll blir det brieöverbakad kyckling med fjärilspasta och en god tomatsås. Ska nog göra en hacksallad till.

Inga kommentarer: