29.5.11

Igår blev det en tur...

Vi kom ut på en skön tur och vi fick träffa två stycken födelsedagsgrisar. Först besökte vi Anna och där träffade vi lite av hennes släktingar. Vi åt god smörgåstårta sedan blev det bäbismys. Efter drog vi vidare och hälsade på nästa gris. Här är en söt bild på honom lekandes med sina födelsedagspresenter ;)



Vi hade en jättetrevlig dag. Förutom när vi fick sitta fast i raggarkortege som gick i snigelfart. Ludde beslutade sig för att stämma upp i en skönsång mitt i bilkön. Men jag tror det jämnade ut sig för pysen fick vara prinsessa en kort stund innan vi åkte hem...

Inga kommentarer: