Fick en riktigt trevlig överraskning när jag kom till kolonin idag. Är de inte vackra? Påskliljorna och krokusarna är oxå på väg. (Hittade även några tulpaner och scillor, men de är inte med på bild...)
1 kommentar:
Anonym
sa...
Gud vad underbart!!! Jag längtar sååå efter våren!!! Då måste jag ju ut i trädgården i morgon och titta i rabatten=)
1 kommentar:
Gud vad underbart!!! Jag längtar sååå efter våren!!! Då måste jag ju ut i trädgården i morgon och titta i rabatten=)
Skicka en kommentar