21.1.09

Småkyligt


Är lite småkyligt ute. Var ute på gården innan och lekte med vovven. Så nu sitter jag här med stickade inneskor, en stor kofta och en varm kopp med söderte. Ska strax planera arbetet här hemma så jag kan få in tevebänken på fredag....
Hade en riktigt trevlig dag igår. Var ute i stugan och då träffade mina nya grannar till kolonin. Vi babblade bygge och det blev druckit kaffe och ätit kaka. Har massor med idéer just nu...

Inga kommentarer: