Den kom, fick sin plats i vardagsrummet och är nu en del av vårat hem. Gillar alla trädetaljer och dess lejontassar är supersöta. Det enda som är negativt med den nya bänken är att våran teve ser minimal ut. Tror att det är ett typiskt i-landsproblem...
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar