Det nya året har inletts med garnstädning. Innan jul fick jag en riktig stickmani. Så när jag kom hem efter jul så samlade jag samman allt garn från alla små skrymslen...
Eftersom alla mina stickor ligger i stugan, så blev det istället fram med påtbrädan/påtring. Har en modern sort i plast från Panduro som heter Quick Knit. De är kul och enkla att jobba med.
Först blev det gjort en mössa. Efter blev det gjort ett par matchande vristvärmare. Ett litet sött set nu när det är lite kyligt utomhus.
Först blev det gjort en mössa. Efter blev det gjort ett par matchande vristvärmare. Ett litet sött set nu när det är lite kyligt utomhus.
1 kommentar:
Det är ett jättefint set, önskar jag också kunde sticka! Kram kram
Skicka en kommentar