19.1.09

Skänk lite julmust

Det blev en lugn tur runt stan. På första loppisbesöket så hittade jag vår nya tevebänk.Det är en skänk som passar perfekt till teven. Sätter en hylla på väggen ovanför teven där vi kan ha dvd/spelkonsol m.m. Den kommer att bli fin här hemma, när vi får hem den...




...och nyckeln till skänken är riktigt fin...




I slutet av rundan hamnade vi på stormarknaden...där blev det inköpt lite mat...och några julmust till extrapris...jag älskar julmust...kan dricka det året om.

Inga kommentarer: