Blev färdig med sista färglagret för en liten stund sedan. Man önskar att de kunde torka på 1 minut, så de kunde monteras direkt.
Blev lite sugen på chokladbullar för en liten stund sedan, så jag tänkte smita ned till affären och köpa lite ingredienser. Blir smaskens ikväll framför teven.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar