Augusti är min favoritmånad på året; det är fortfarande sommar, men man känner hösten närma sig. Man börjar leta fram sjalen och pulsvärmarna om morgonen. Och alla fantastiska saker man kan skörda....Var ute på en liten utflykt för några dagar sedan. Fick lite av de goda guldet med mig hem...
1 kommentar:
Du får komma hit och så får vi ta en skogsuttflykt du och jag=)
Skicka en kommentar