Har spenderat min förmiddag med att montera ner vårt gamla staket. Sedan av ren nyfikenhet ville jag se hur hårt muren satt. Så jag ställde mig och ricka med lite kraft på en av stolparna och nästan hela muren trilla ihop totalt. Så det blir inte så mycket jobb med släggan imorgon...
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar