26.8.09

Mur, stuprör, plommon...

Igår var en intensiv dag; fick nedmonterat hela muren i lagom bära bitar, sedan har hängrännorna kommit på plats och avslutningsvis har det blivit lite plommon plockat...

Inga kommentarer: