Idag har jag fått gjort lite. Har fått upp luftvärmepumpen på väggen. Ska sätta upp andra delen senare i veckan eller nästa vecka.
Och återvinningstationen ville helst att jag hackade bort armeringen på muren, så släggan åkte fram idag igen.
Köpte ett päronträd av sorten Göteborgs diamant. Det ska få slo rot i voffsingens grävhål. Och jag fick plockat lite mer plommon...Imorgon blir det hemmadag...Ska bli riktigt skönt för nu ömmar nästan varenda muskel...
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar