4.8.09

Pärlplock

På kvällarna har jag börjat med lite pyssel framför datorn... sitter och gör lite pärlsmycken...



2 kommentarer:

Anna sa...

Väldans vad det är på modet nu att göra smycken! Gillade de där lila "fyrklöver"? Men även de svarta fjärilarna^^ Jag har lite dåligt med armband, kan inte du pärla ihop ett till mig? =) Har ett svart halsband med blödröda stenar i som jag inte har nåt att matcha till;P

kramar

Eijva sa...

Kan tänka mig att det är mode. Det är riktigt trevligt att sitta och böja och forma till sina egna små saker. Blir lite som en meditationsstund. Som Emil och hans små gubbar. Vi kan titta på det där med smycket. Är fortfarande nybörjare så vi får se hur fint det blir. Är fortfarande fast för öronhängen...