11.6.11

Värsta frisyren liksom...

 ...och man kan säkert sova med dem...fast man har nog lite ont i nacken dagen efter... XD




Sitter och letar efter någon snygg frisyr med fläta...Finns mycket att välja på ute på nätet...:)

1 kommentar:

Anna i Mossahus =) sa...

den där frihetsgudinna-kopian kan inte vara hennes riktiga hår!