11.6.11
Värsta frisyren liksom...
...och man kan säkert sova med dem...fast man har nog lite ont i nacken dagen efter... XD
Sitter och letar efter någon snygg frisyr med fläta...Finns mycket att välja på ute på nätet...:)
1 kommentar:
Anna i Mossahus =) sa...
den där frihetsgudinna-kopian kan inte vara hennes riktiga hår!
11 juni 2011 kl. 13:12
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
1 kommentar:
den där frihetsgudinna-kopian kan inte vara hennes riktiga hår!
Skicka en kommentar