3.6.11

Ljuva gröna tid...

Det har varit underbart att vara ute i kolonin de här soliga dagarna. Gräset har blivit klippt. Har rensat lite på syrenbersån och har rensat lite i rabatterna.

 
Och vi har slappat. Hängmattan har hamnat på gräsmattan och vi har legat och lyssnat på skön musik...


Och de stunder som inte Pysen sover, så älskar han att vara uppe och titta på alla saker som flyger omkring...

Inga kommentarer: