Vilket härligt väder vi har fått. Igår vi var ute i stugan hela eftermiddagen och njöt av solskenet. Det blev klippt lite gräs och jag påbörjade klippa syrenbersån. Det enda vi inte hade med oss var mat. Så idag har jag bakat en dubbel sats med tekakor. Räcker till picknick i kolonin och en god frukost imorgon ;)

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar