15.6.11

En skön promenad

 Tänkte göra wraps till kvällsmat, så vi gav oss ut på en promenad till affären. På vägen smet vi inom en second hand affär och jag hittade drömsärken till dopet...


Så nu ska jag bara ut och hitta nya sidenband och sedan har Ludde sin fina särk färdig inför dopet...


1 kommentar:

Anna i Mossahus =) sa...

när vi kommer ner en fin da i sommar så måste vi inom lite second hand=)