22.12.09

Snömonstret...

...o jag var ute och lekte lite i snön...hon blev så söter med all snö på sig...

2 kommentarer:

Anna sa...

Ni har ju fått mkt snö=)

Eijva sa...

Grannen ute i kolonin mätte och han fick det till 4 dm i genomsnitt. :P