...o jag var ute och lekte lite i snön...hon blev så söter med all snö på sig...
Ni har ju fått mkt snö=)
Grannen ute i kolonin mätte och han fick det till 4 dm i genomsnitt. :P
Skicka en kommentar
2 kommentarer:
Ni har ju fått mkt snö=)
Grannen ute i kolonin mätte och han fick det till 4 dm i genomsnitt. :P
Skicka en kommentar