Eijvas

8.12.09

Snart dags för staketet...


...för muren är färdig...ska bara putsas på ett par ställen...
Upplagd av Eijva kl. 18:25
Ämne: Trädgård

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Senaste inlägg Äldre inlägg Startsida
Prenumerera på: Kommentarer till inlägget (Atom)

Om

Mitt foto
Eijva
Skåne, Sweden
Är en trädgårdsälskande ung kvinna från växtzon 1. Eijva delar livet och hemutrymmet med make, lillpysen och vovven
Visa hela min profil

Äldre inlägg

  • ►  2011 (21)
    • ►  juli (1)
    • ►  juni (6)
    • ►  maj (14)
  • ►  2010 (18)
    • ►  december (1)
    • ►  november (3)
    • ►  augusti (5)
    • ►  juni (4)
    • ►  maj (1)
    • ►  mars (2)
    • ►  februari (1)
    • ►  januari (1)
  • ▼  2009 (67)
    • ▼  december (8)
      • Snömonstret...
      • I min del av stan...
      • En tur i skåneland...
      • Vacker...
      • julstök a la nordqvist...
      • Har en pettson och findus dag...
      • Snart dags för staketet...
      • Räddningsaktion...
    • ►  oktober (8)
    • ►  september (2)
    • ►  augusti (14)
    • ►  juli (3)
    • ►  juni (3)
    • ►  maj (1)
    • ►  april (2)
    • ►  mars (4)
    • ►  februari (8)
    • ►  januari (14)

Gamla bloggar - Ämne

  • Baka (2)
  • Dagens (5)
  • Dröm (3)
  • Ego (2)
  • Folktro (2)
  • Från hängmattan (1)
  • Fynd (1)
  • Handarbete (4)
  • Inredning (2)
  • Inspiration (3)
  • Kolonier (4)
  • Loppisbesök (2)
  • Matlagning (5)
  • Märkligt (1)
  • Nostalgi (2)
  • Pysen (6)
  • Pyssel (4)
  • Påtning (3)
  • Recept (2)
  • Smycke (1)
  • Stugan (10)
  • Tanke (7)
  • Tecknat (4)
  • Trädgård (24)
  • Utflykt (21)

Antal besökare före dig:


Temat Vattenstämpel. Temabilder från Colonel. Använder Blogger.