8.12.09

Räddningsaktion...

Något som hör julen till är Aladdinasken. I år så har de en omröstning om vilken som är favvopralinen... Du kan rösta här: http://www.raddajulen.nu




Min favvo är körsbäret...


Inga kommentarer: