27.10.09

Mitt rum...



...har i England. Lagg speciellt marke till duschen i vanstra hornet. Och att jag har heltackningsmatta. Engelsmannen har ibland lite udda stil. Men det ar ju skont. Duscha i sovrummet...med ludd mellan tarna...Fattas bara platt-tv i taket och sedan behover man inte lamna rummet...

Inga kommentarer: