Igar var det dags for en utflykt till England. Flyget var lite forsenat pga att de inte fick igang en av datorerna. Men hellre ett helt fungerande flygplan an ett halvfungerande. Pa flyget var de underbart att titta ut genom fonstret och njuta av molnlandskapet...Det ar ett lika stort noje varje gang...
Den forsta tiden i England ar det dags for lite anpassning. Ar alltid lite svart att vanja sig vid trafiken, men det gar fortare for varje gang man aker over...
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar