11.2.09

Lilla inköpsrundan

När jag kom ner till källaren under eftermiddagen så fick jag se att jag har punka på min cykel. Så jag har varit nere och köpt ny slang. Får byta slangen, när jag får ett par timmar över efter jobbet imorgon...

Inga kommentarer: