21.2.09

Snö snö snö snö


Varför snö är fantastiskt:
* Kvällarna, nätter och även dagarna blir mycket ljusare
* Snöbollskrig
* Snöänglar
* Varm choklad och varma bullar
* Åka tefat
* Det är vackert att titta på
* Man kan gå omkring och se ut som en Michelingubbe utan att någon höjjer på ögonbrynen

Inga kommentarer: