4.2.10

Så vackert...

Iskristaller, mjuk fluffig snö, minusgrader, vackra landskap, pulkaåkning, ljusare ute, knarr när man är ute och går, kanske lite mindre mördarsniglar i sommar...snön är fantastisk...hoppas den ligger länge...



Inga kommentarer: