2.6.09

Smaskigt i hängmattan

Efter gräsklippning, rabattrensning och lite plantering av nya blommor så var det dags för en lite korvpaus i hängmattan. Spana in tungan på voffs...Man blir ju nästan sjuk av avund...


2 kommentarer:

Suzan sa...

Hej gumman, vet inte om du visste att jag också har en blogg men tänkte bara heja så du får veta det =)
*kram*

Anna sa...

hej hej=)
hoppas att allt är fina fisken^^