Har varit ute i stugan och pysslat i det vackra vädret. Syrenerna är på väg att slå ut, har ett blått hav av förgätmigej i hela trädgården och tulpanerna avlöser varandra. Mina vackra tulpaner som jag fick i födelsedagspresent har även tittat upp....
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar